sâmbătă, 21 mai 2011

Portofoliu final ( "Continuare dupa continuare")





Reflectii

  1. Impresii dupa ce mi-am cunoscut colegii: Am constatat ca si colegii mei sunt preocupati de problema violentei scolare si manifesta interes pentru a cunoaste cauzele, formele de manifestare si, mai ales, modurile de prevenire eficienta a violentei scolare.
  2. Modul de lucru online este convenabil pentru noi, cadrele didactice, care avem un orar scolar de respectat. Astfel putem aloca timpul necesar parcurgerii cursului in timpul liber, fie ca e seara sau dimineata. La inceput am fost dezamagita de faptul ca nu puteam accesa site-ul, am crezut chiar ca nu voi reusi sa parcurg cursul, dar problemele tehnice au fost rezolvate i totul a fost O.K. .

Nu am mai avut astfel de experiente de formare.

Impresii de calatorie

Participarea la acest curs este pentru mine o experienta interesanta.Modul de abordare a problematicii violentei, materialele puse la dispozitie si modul de desfasurare a activitatilor in cadrul intalnirilor face to face, schimburile de experienta cu colegii au fost foarte interesante. Ma bucur ca am cunoscut oameni minunati, care ca si mine sunt preocupati de reducerea fenomenelor de violenta in scoala. La sfarsitul acestei calatorii cred ca toti suntem inarmati cu mai multe informatii, mai multa energie si mai multe sperante ca vom putea schimba ceva in jurul nostru.

Multumesc formatorului meu si colegilor de grupa pentru tot ce am realizat impreuna .

Idei si propuneri de viitor

Dupa participarea la acest curs imi propun ca in urmatoarele sedinte ale CP sa impartasesc colegilor mei din experienta dobandita . Cred ca si ceilalti actori ai scolii, elevi, parinti sunt interesati de aceste informatii si din acest motiv imi propun sa organizez intalniri de grup cu parintii si elevii pe aceasta tema. Voi incerca sa schimb mentalitati si idei preconcepute si voi incerca sa-i fac pe cei din jurul meu sa aspire spre o lume fara violenta, iar pentru asta dispun acum de un bagaj nou de informatii si metode.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu